اسلایدر

گل مژه چرا و چگونه تشکیل می شود
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

بهتر است با گل مژه، دلیل ایجاد آن ، علایم و توصیه های لازم در این رابطه آشنا شوید.دکتر علیرضا رجعتی حقی، فوق تخصص شبکيه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: گل مژه عفونت پلک است که به صورت توده خودش را پشت پلک نشان می دهد و در کودکان و جوانان بیشتر به وجود می آید .

وی افزود: البته این توده می تواند هم در پلک بالا یا پلک پایین ایجاد شود.رجعتی حقی خاطر نشان کرد: این توده دردناک، قرمز بوده که براساس صلاحدید پزشک یا با دارو و یا با عمل جراحی(تخلیه این توده) درمان شود.

این متخصص متذکر شد در صورتی که این توده باقی بماند و درمان نشود می تواند مزمن شود یعنی درد و قرمزی آن از بین رفته ولی توده به همین حالت باقی بماند که با عمل جراحی درمان می شود.رجعتی حقی گفت: گل مژه خطرناک نیست اما در صورت خیلی بزرگ بودن می تواند باعث بسته شدن پلک شود و دید را با مشکل مواجه کند در ضمن تکثیر پیدا نکرده و به صورت یک توده ایجاد می شود.

وی به تمام افراد توصیه کرد: برای جلوگیری از بروز این عارضه رعایت مسایل بهداشتی بسیار ضروری و واجب بوده و دستهای آلوده خود را به چشمانتان نزند و مراقب چشم های خود باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, :: 21:13
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.